Diverse

Salata de cruditati la borcan

Reteta asta e a mamei. Eu nu am facut-o inca, dar la anul nu mai scapa. Ea  face in schimb in ficare an si imi trimite si mie.

Salata asta se amesteca cu ton conserva sau orice alt fel de peste si cu maioneza sau chiar pasta de avocado. E excelenta si ca aperitiv pentru musafirii neanuntati, dar mai ales pentru un brunch copios sau pentru pranzul de la serviciu. Recunosc ca cel mai des o folosesc pentru a o lua la pachet.

Ingrediente: 1 kg ceapa; 1 kg morcov; 1 kg gogonele; 1 kg gogosari; 1 kg capia.

Solutia: 150 gr apa; 100 gr otet; 100 gr de ulei; 2 linguri cu sare; 2 linguri cu miere + boabe de mustar, boabe de piper, ienibahar, foi de dafin.

Cum se procedeaza: Se pune solutia la fiert cu boabele de mustar, piper, ienibahar si foile de dafin, iar dupa ce fierbe se strecoara.

Se dau prin robot sau se taie “fideluta” toate ingredientele si se oparesc pe rand in solutia de mai sus, timp de 10 minute. Ordinea in care se oparesc e urmatoarea: morcov-gogonele-gogosari si capia-ceapa. Se scurg toate ingredientele si se aseaza intr-un castron si se amesteca cu grija. Salata astfel preparata se aseaza in borcane de 800 de gr, iar peste se pune din solutia in care au fost oparite. Se fierb borcanele la bain-marine pentru cca 30 de minute.

E voilà… asta-i tot. Sper sa placa si daca o si faceti sa imi spuneti cum v-a iesit! Cum e prima reteta pe care o postez, daca am ratat vreun detaliu sau nu am fost destul de clara, va rog sa ma trageti de manecuta.

6 thoughts on “Salata de cruditati la borcan

Leave a comment